lördag 15 september 2012

Mixed Media...

 Alltså det här är ju bara så kul! Gegg å kladd å skrot,  och inte blir det perfekt heller och det är så skönt! Annars vill jag gärna bestämma hur och vart färger och mönster ska vara men det går som inte när man gör mixed media. Det gör som det vill!! Den här tavlan vart i grå och turkosa toner...
 Ett ordspråk MÅSTE jag ha med och denna gång föll lotten på det här..
 Skruvar,muttrar,kapsyler,metallringar ja allt skrot man kan hitta egentligen...
Jesper vart väldigt förtjust i denna och vill ha en liknande i sitt rum men i lila/grå toner. Så det blir mitt nästa projekt. Och den tänkte jag vi skulle göra tillsammans. Jag är ju lite såld på mixed media men jag har gjort andra saker oxå så jag lovar att jag ska visa det nästa gång. Nu väntar en myskväll med familjen. Tar mitt onda huvud och går ner. Kärlek till er alla!
Kärlekskramar/sussa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar