lördag 27 augusti 2011

Fick ett ryck...

och scrappade 4 kort på en dag! Från noll till 100 på en gång.
Men det var riktigt roligt och jag var sugen så då måste man
smida medans järnet är varmt. Visar två här idag så får dom
andra dyka upp en annan dag. Tycker tildastämpeln är lite extra
söt faktiskt och kortet vart sålt på en gång, det är ju alltid kul!
Har använt mej av både gamla och nya blommor och mina
älskade blad inköpt på tradera som börjar ta slut nu!!
Det här kortet vart jag lite kär i....älskar combon rött å vitt!
inte bara på kort, utan även annars. Och den lilla kaxiga
stämpeln är underbar...
Igår hade vi kräftskiva med allt vad det innebär. Kräftor, räkor,
romsås, aioli, fetaostpajer,smördegsbitar med skagenröra, småpotatis
med creme fraiche, lök,rom. Ja det var en massa mer småplock å
gissa om vi vart mätta!!
Vi avslutade med en Pollykaka och cappuccino...
Idag ska jag besöka loppis och inhandla lite småjoxs på IKEA.
Vädret är ju lite småsurt så det blir en lugn å mysig dag....
Ha det gott alla!
Joxigakramar/sussa

2 kommentarer:

  1. Oj det va många kort gjorda på en gång...hejja dej!! =) Dom här 2 va ju bara toksöta och jag gillar båda stämplarna dom är söta på olika vis!! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag förstår verkligen att dina kort är uppskattade av mottagaren. Önskar dig en bra och kreativ början på hösten.

    SvaraRadera