fredag 29 april 2011

Lite kreativ...

har jag iaf varit! Nu har ju säsongen för att gjuta i betong kommit
så jag gjorde en groda min nya fina form. Det vart riktigt söööt!
Jag har gjort lite smycken oxå och några till gästböcker men
dom visar jag en annan dag. I eftermiddag ska jag och min ena
son till polisstationen för att ta passfoto och fixa pass. Vi har
nämligen bokat en resa till Mallorca den 11 juni. Det ska bli sååå
skönt och jag planerar att bomba er med bilder sedan....
Över påskhelgen var vi till fjällen och bara var hela familjen.
Det behövdes verkligen!
Ha det gott alla tills vi ses igen/ grodkramar sussa

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig groda !! Nu längtar jag också efter betongskapandet. Det åker nog fram endera dagen !! Ha en skön helg !!! // Eva

    SvaraRadera
  2. Ja, visst behöver man vara bara familjen ibland. Gillar verkligen din groda. Trevlig vecka från mig.

    SvaraRadera