söndag 6 februari 2011

Liten Juppe....

...på skidor. Mitt andra bidrag till 100 % norrs tävling. Och det
är ju så himla kul att göra lo:s. Jag har ju mest gjort kort hittills..
och det är ju oxå himla roligt...

Har svårt att bara ha få saker på mina lo:s och kort...trycker
gärna dit en deko för mycket ibland. Fast jag gillar ju det så
why not lixom...modell är min yngsta son som snart blir 17 år
så ni förstår ju att det är ett tag sedan denna bild knäpptes.
Lite närbild på mina blommor, blad och snöflingor...


Det var ju inte så mycket snö, men det gick nog ganska bra
ändå vill jag minnas.
Nu sitter jag här mätt å belåten och har skickat iväg
helggästerna.....det är ganska tyst här nu. Förutom sonen som
poppar musik. Nu väntar tvättkorgen innan vi bänkar oss i
soffan och äter en semla. Ha det gott alla!
mätta kramar/ sussa

1 kommentar:

  1. Vilken vacker layout !!! Du har verkligen lyckats med den . Kram Eva

    SvaraRadera