söndag 27 februari 2011

21 års kort...

I veckan var vi på kalas till sonens söta Annsofie som fyllde 21 år.
Så jag gjorde ett kort som gick i grått, rött å lite grönt.
Det var ett tag sedan jag använde en hängelstämpel (har ju
snöat in lite på magnolia) och jag måste nog börja använda dom
mer för jag gillar ju dom oxå!

Lite närbilder....

Hade bråttom att fota innan vi for så sticklesen har inte
hunnit torka riktigt...


Och så en fjäril så klart!
Idag är jag lite ledbruten för vi åkte skoter hela dagen igår
tillsammans med min syster och hennes familj. Vädret var
helt underbart med sol och plusgrader. Vi grillade
hamburgare och åt tunnbrödsrullar till lunch och så
fikade vi nybakt sockerkaka, varm choklad och russin. Hur
mysigt som helst! Kvällen avslutades med ostbricka,
melodifestival och goda grannar....
Idag är det oxå + grader men solen lyser med sin frånvaro...
men det blir nog bra ändå. Ska scrappa lite tänkte jag...
Ha det gott alla!
Ledbrutnakramar/sussa



3 kommentarer:

  1. Urläckert kort kära du,och det ser ut som du använt Panduros nya papper(?),jag bara älskar dom!! =) Snyggt med dom rivna kanterna...

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  2. Jättehärligt kort med mycket värme i och fina detaljer. Ha det gott !!Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Det här kortet gillar jag. Enkelt men samtidigt mycket detaljer som fångar uppmärksamheten.

    SvaraRadera