lördag 18 december 2010

Vintage....

Precis innan jag överlämnade detta så kom jag på att jag inte
hunnit fota. Så det blev inte så bra bildkvalité....men man ser ju
åtminstonde vad det är! Fick en beställning på ett ljusfat och ett
kort där mottagaren är körledare. Försökte göra kortet med
inspiration från musikens värld och så fick det bli i gammeldags stil..

Ljusfatet i betong dekorerade jag med ljus, ängel, kanel, stjärnanis,
mossa och små hjärtan med god jul text. På ljusen är det gamla notblad
oxå. Lite svårt att se kanske...Här snöar det för fullt och har
gjort det i snart två dygn. Men vi som är skoteråkare ÄLSKAR
detta väder!! Idag nalkas det 70-årskalas....de ska bli trevligt.
Ha en skön helg alla vänner!
Snöiga kramar/sussa


6 kommentarer:

  1. Så fint betongfat du har dekorerat !!! Verkligen jätteläckert !!! Kram eva

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket fint du gjort!! =)

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  3. Jovisst !! Vi stöper ljus varje år med våra bästisar. Det är jättekul !! Och så gör vi ett specialljus till julbordet. Du får se !! Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Jätte fint! :)
    Ps. Du har fått en award av mig!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina saker du gör. God fortsättning på julen.

    SvaraRadera