torsdag 30 december 2010

Sista inlägget....

...för i år. Tänkte att det kan passa med lite vinterbilder. Det
här är dock knäppt för någon månad sen så det har kommit
minst dubbelt så mycket. Men mysigt är det!

Mina små granar är nästan helt översnöad....

Och så mysfaktorn nummer ett! Fick den förra året i
julklapp av mina två söner och den är nog bland det bästa
jag fått. Så mysig och värmande...
Nu vill jag oxå passa på att tacka alla mina bloggvänner och
trogna följare för alla fina kommentarer som ni gett mej under
det gångna året och ett speciellt tack till lilla Lilly som gett mej
en award! Jag hoppas att vi alla "ses" nästa år igen.
Ikväll ska jag förbereda nyårsmiddagen imorgon som är köttfondue
med en massa goda tillbehör och såser och så den traditionsenliga
hemgjorda glassen i en massa olika smaker. Vi får nog rulla ut
på tolvslaget!! Vi blir tio vuxna och sex barn/tonåringar. Det
ska bli så trevligt. På dagen så blir det nog skoteråkning om vädret
tillåter. Ha ett gott avslut på året och ett gott nytt alla!
Nyårskramar/sussa


2 kommentarer:

  1. Så fina arrangemang i snön . Önskar dig en fin nyårsafton och ett GOTT NYTT ÅR !!! Kram Eva

    SvaraRadera