söndag 7 november 2010

Luffarschack....

...i betong! Jag vart så inspirerad av eva´s luffarschack i
somras så jag gjorde en variant på hennes. Det vart väldigt
populärt och det var många som ville ha ett. Det tål ju alla
väder, till och med snö så det kanske blir en och annan match
i vinter. Nu ska jag pyssla lite innan jag gosar ner mej i soffan.
Och vet ni...imorgon är jag ledig!!! Ska berätta en rolig historia
om mej själv någon dag..innan maja hinner lägga ut den på sin blogg.
Ha en skön söndagkväll alla!
Luffarkramar/sussa

7 kommentarer:

  1. ÅHHHHHHH vill ha vill ha vill ha!!!!! Så härligt fint!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Den blev ju också jättebra !! Och jag vet ju hur populär den är !!Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Vad snygg! Och vad mycket fint du har här :o)
    Kul att du hittade in till mig också :o) Och ja, Maja är min kusin. Jag bor kvar på orten hon kommer ifrån och har dessutom förmånen att vara arbetskompis med hennes mamma = min moster :o)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  4. Schyst luffarschack! Gillar det virkade armbandet - vill ha. Kan man beställa ett? Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Underbart! Jag vill ha ett vitt och ett skogsgrönt. Helst ett mörkbrunt också men det hade du inte. Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Hej! Tar gärna rosknappar på det vita. På de andra blir det bra med samma färg eller neutrala knappar. Ta det lugnt - det brinner inte:) Kram

    SvaraRadera
  7. Super härligt luffarschack.
    Tack för fina kommentaren :)

    SvaraRadera