måndag 11 oktober 2010

Ett LITET urval....

...av alla mina smycken. Tänkte visa några av alla jag gjort.
Här gjorde jag en tiara till en brud....
Ett armband med massor av hängande pärlor och hängen.

Ringar...


Armband och halsband till en liten tjej...



Halsband med trasselhjärta...


Tovad boll med trassel runt...



Låååååångt knythalsband av sötvattenpärlor...


Ett kors....



Halsband med löstagbart hänge....


Hammrat och stansat hjärta...


Namnbrickor....

Armband......
Halsband med sötvattenpärlor och länkar....

Halsband med avtagbart hänge....

Låååångt knythalsband av mixade pärlor....

Halsband med avtagbart hänge....

Halsband med blomma av snäckskalspärlor....
















10 kommentarer:

  1. Oj vilka fina smycken! Jag brukar försöka mig på denna konst ibland... Du gör ju en hel del olika saker; kort, smycken, LO's och betong. Har kikat igenom några sidor på bloggen och jag gillar skarpt det du gjort. Betong verkar himla kul.
    Tack för besöket hos mig!

    SvaraRadera
  2. Jättefina smycken du gör, tiaran var helt underbar...Kram från Mita

    SvaraRadera
  3. WOW! Har du verkligen gjort dem? Jag är vääldigt imponerad!!! Önskar att jag kunde göra lika fina :). TACK för den rara kommentaren! Kram, Pling

    www.plingtjingeling.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Otroligt snygga smycken du gör. Kram/Anneli

    SvaraRadera
  5. Oj, vad mycket fint på en gång. Härligt att se på. Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Tack för dina fina ord i min blogg.
    Vilka underbara saker du skapar. Gillade ljuspåsen skarpt!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  7. Men Jisses Amalia, vad jobbar du med så har du valt fel yrke. Du ska ju jobba med smycken. Vilka härliga smycken du gjort.
    Jag köpte massor av grejer till att göra smycken, men det är inget i hästväg vad du gjort. Superfint.

    SvaraRadera
  8. Oj, så många fina smycken! kan inte ens avgöra vilket jag tyckte bäst om, de var alla så fina.
    /Helena

    SvaraRadera
  9. Ljuvliga smycken! Va duktig du är! Yum vilket ögongodis! :D

    SvaraRadera
  10. Vilka vackra smycken jag har en blogg med mina smycken titta gärna in.sussissmycken.blogspot.com
    Hälsningar Susanne

    SvaraRadera