onsdag 2 juni 2010

Två mammor...

....och två kort. Först ett till min mamma som gick åt det rosa
hållet...inte så lite heller, men jag älskar rosa oxå.( inte bara grönt)


Å så lite detaljbilder.Har blandat hejvilt av allt, både köpta
blommor, ljusmanschetter, virkade, utstansade i tapet och
cardstock.....


och så Tilda som alltid är lika söt.....


mer blommor och blad...



Här är kortet till svärmor som inte alls gör sej rättvisa i
strålande sol, jo ibland är inte solen till en fördel...
Blev lite svårt att se allt, men det får bli så denna gång...




lite detaljbilder....





och har ni sett...kortet är grönt...å lite rött!
Jag är förresten jätteglad för jag har vunnit i två bloggcandys!!
Hos stellas och evas, superfina båda två! Och jag som aldrig
brukar vinna och så vinner jag två på raken. Helt crazy!!
Nu ska jag umgås med familjen en stund. Ha en bra kväll..
Glada kramar/ sussa






3 kommentarer:

  1. SÅ HIMLA GULLIGT med den lilla ljusmanchetten! =0)

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsterna vännen =) Å superfina kort i vanlig ordning. Gillade verkligen hur du blandat och lagt ut blomdekorationerna på det rosa kortet!

    Kramiz Maja

    SvaraRadera
  3. Ursöta kort! min favvo är det rooosa givetvis... kram

    SvaraRadera