onsdag 16 juni 2010

Nu har det hänt igen....

....jag har gjort en lo till en kompis son som fyller 16 år.
Och god damn vad kul det är!!! Måste framkalla bilder å det
snaraste så jag kan göra fler...älskar när dom blir så stor, tjock
och tung av allt papper och dekosar.

Jag vart så inspirerad av yoli:s lo som gick helt i turkost. Det
är himla snyggt Maja, jag håller med dej. Ja, å vad födelsedags-
barnet heter ser du här....


Historien bakom tagen är så knäpp att jag tänker inte
återberätta den....jag lämnar det åt fantasin.


Jag har använt mej av blommor, brads, band, bambupinnar,
bokstäver....saker som börjar på B helt enkelt...;)



och så några söta små byror....eller är det myror?
Nu måste jag stänga balkongdörren...det är kallt ute.
Hoppas att sommaren kommer snart eller hur?!
Ha det så gott alla läsare...bamsebramar/ sussa




9 kommentarer:

  1. Jättehärligt med svart och turkos. Jag ser att du med gillar prickigt. Jag har en idé om att göra nåt i svart och orange just nu, randigt...hihi....ja du får se när det blir klart, fortfarande idé i skallen, ej påbörjat.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Sååå snyggt!!!! Å så var det ju det där med turkost =D. Gillade bambupinnarna och byrorna ;D

    Kramiz Maja

    SvaraRadera
  3. Hej tack för din fina kommentar =) ja jag är bara en newbie så man hoppas på att utvecklas =)
    Du gör inte så pjåkiga grejer heller ;P jättefint =)
    Kram
    Dorp

    SvaraRadera
  4. Snygg LO du fått till Susanne :)
    Gillar ditt färgval, det passar otroligt bra till fotot. Häftig journaling också ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tack för din kommentar. Du undrade om mina stämplar. Pojken och tårtan är egen design, de säljs på stämpelhuset, krukan har jag bara ritat.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket! :) Jättefint kort! Ska kika runt här lite mer. Kram

    SvaraRadera
  7. Super härlig färg på din LO. =0) Många fina detaljer!
    Passar även på att tacka för din gulliga kommentar på min blogg! =0)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Vad mycket fint du har på din blogg! Tack för din kommentar inne hos mig:)

    SvaraRadera
  9. Wow! Läcker LO! Jag fattar inte hur du kommer på alla idéer med dekosar och sånt... Det blir sååå läckert!

    Ha det så bra och hoppas sommaren har kommit till dig nu... ;-)
    Kram
    Linda

    SvaraRadera