lördag 15 maj 2010

Grattis kort....

...till Wille som fyllde sex år! I grönt...så klart....måste nog söka
hjälp för det här snart. Det blir gärna gröna kort...nåja, iaf så vart
det ganska coolt kort till en cool kille. Å så lite detaljbilder....

...skateboardkille från Greeting farm...fina stämplar har dom...

...läcker blomma från jag vet inte vad, men gillar den skarpt.
Idag har sommarvärmen kommit och sundsvall hade 3:e
varmast i landet med 23 grader. Haparanda hade varmast
Maja, du skulle vart där hemma..26 grader var det visst!
Nu har vi den bästa tiden framför oss, vill gärna bromsa ett
tag för nu går det fort....
Nu ska jag mysa i solen en stund till. Soliga kramar/ sussa

4 kommentarer:

  1. Jisses vilket härligt kort.
    Gillar stämplarna från Greetings Farm men har inga själv.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Såååå söt stämpel och kortet har du fått ihop så snyggt!!
    Tack för kommentaren i min blogg blev så glad.

    kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Haha gissa om mina föräldrar grämde sig. Dom har varit här på besök =D

    Kramelikramen

    SvaraRadera
  4. Glömde juh skriva... coolt kort =)... å du jag lyssnar om du behöver prata om dina gröna problem ;)

    SvaraRadera