torsdag 8 april 2010

En salig blandning....

Nu måste vi nollställa datorn och lägga allt värdefullt på en extern
hårddisk så därför tänkte jag lägga in de bilder jag har på datorn och
då blev det lite av varje....här har jag dekorerat en saftflaska som pappa
fick med inspiration av Maja´s design....hon inspirerar mej mest hela
tiden med allt möjligt!! Å pappa vart glad!

Här är ett grattiskort som lilla malin fick när hon fyllde 5 år. Gillar
hänglarstämpeln a lot!

Ett till rosa kort, nästan likadant som jag gjort på beställning. Kul att
få lite beställningar oxå. Har ett större projekt på G men berättar om
det en annan dag...


Detta kort deltog jag i en tävling på fb. Vann inte...men det var säkert
skit nära...får man säga så??!!
Kul var det iaf....



Den sköna kommentaren inuti kortet var Majas idé. Det handlade om
att jag när jag läste om tävlingen bara snappade upp grönt kort och
läste inte att det skulle stå "det var längesedan" på framsidan och
valfri fortsättning på insidan....jag tröck dit kram på framsidan jag...
fick ju börja om och Maja tyckte att jag skulle läsa lite bättre......
så sant, så sant....man ska inte ha så bråttom!!
Det vart en salig blandning idag men snart kommer det nytt å fräscht igen.
Ha en bra kväll! kram sussa




6 kommentarer:

  1. Kikar in på tips i Majas blogg. Vad mycket fina kort du har gjort och flaskan är ju jätteläcker! Magnolia stämplarna är mina favoriter, så det är alltid lika kul att se kort med de motiven.

    SvaraRadera
  2. Så fint du färglägger - helt underbart! Vad har du för pennor? Kul idé med flaskan oxå! :D

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jättekul att träffa dig igår.
    Vad mycket fint du har gjort.=)
    Ha en härlig söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej, måste titta in och hälsa på! Det var kul att få träffa dig i helgen, när jag följde med Maja till scrapträffen. Söta kort har du också gjort! =)

    Kram/Cattis

    SvaraRadera
  5. Så synd att du inte kan kika förbi på lördag, men ta en titt i Webshopen vetja! Den har inte öppnat än men på lördag borde adressen
    www.scrap-perra.se
    fungera.
    Supersöta kort förresten!!

    SvaraRadera
  6. Hej hej
    tack för kommentaren inne hos mig, det värmer och gör mig så glad. Här inne hittar man ju mycket fint att titta på, betong sakerna är ursnygga och korten med den lilla hÄngla stämpern är så söta.
    Ha en skön helg
    Kram
    Eva Eviebee

    SvaraRadera